VANS PREZENTĂ CAMPANIA GLOBALĂ „THIS IS OFF THE WALL”, împuternicind INDIVIDUALITATEA CREATIVĂ ȘI AUTO-EXPLORAREA.
Campania de brand Vans 2023 celebrează călătoria creativă spre descoperirea sinelui autentic.
Vans, marca originală de sporturi de acțiune și campion global al explorării creative, este mândru să își anunțe campania de brand din 2023, „This is Off The Wall”, care sărbătorește individualitatea și autoexplorarea din perspectiva celor mai îndrăgiți ambasadori ai Vans într-o călătorie către găsirea sinelui autentic. Sprijinită de imagini captivante, frumos distorsionate și scheme de culori îndrăznețe, campania își propune să împuternicească o nouă generație de călători creativi în timp ce aceștia pornesc pe propria lor cale de autodescoperire.
Pentru a da viață acestei campanii, Vans evidențiază stilul distinctiv al unora dintre cei mai pasionați și incluzivi ambasadori și creativi ai mărcii, inclusiv Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray și Salome Agbaroji. Acești călători creativi sunt disruptori de modă, sportivi de acțiune la nivel mondial și maeștri ai muzicii, care caută autenticitatea în ei înșiși, în relațiile lor și în lume, în timp ce propulsează cultura înainte. Sunt mai mult decât un moment - sunt reprezentanți pasionați ai comunităților lor și o privire strălucitoare asupra viitorului generației lor.
„Suntem încântați să dezvăluim prima campanie globală sub noul nostru brand, care dă puterea tuturor să folosească creativitatea pentru a se descoperi pe ei înșiși, creând o lume în care oricine poate fi unic,” a declarat Carly Gomez, Vicepreședinte Vans pentru Global Brand Management. „În timpul pandemiei, ideea de exprimare creativă a consumatorilor s-a mutat de la „acest lucru pe care îl faci pentru validare externă” către o călătorie de auto-descoperire. Vorbim cu noua noastră muză, călătorul creativ, cu ideea că viața este o operă de artă continuă, pentru că, în cele din urmă, cel mai „Off The Wall” lucru pe care îl poți face este să fii tu însuți în timp ce te deplasezi prin lume.”
„Consumatorii sunt pregătiți și doresc să ne arătăm într-un mod proaspăt, dar autentic”, a declarat Rob Teague, vicepreședintele Vans Global Creative. „Această campanie este o schimbare îndrăzneață de a opri oamenii pe drumul lor, de a forța reconsiderarea și de a injecta o energie reînnoită pentru brandul nostru. Conectează punctele dintre ceea ce apreciază marca noastră și produsele emblematice pe care le facem, care au reprezentat acel etos de zeci de ani. Este ceva mai mare și mai holistic decât am făcut ca marcă în trecut.”
Traducere si adaptare: https://www.vans.eu/news/vans-thisisoffthewall.htmlElisabeta Dragulschi