Luna octombrie este luna internationala a Prevenirii Cancerului la San, iar Vans se alatura initiativei cu o colectie special conceputa pe aceasta tema pentru a dona o parte din banii stransi catre asociatia caritabila Coppafeel! - o asociatie britanica ce promoveaza prevenirea cancerului la san, incurajeaza oamenii sa isi cunoasca mai bine propriul corp si ajuta la detectarea precoce a acestui tip de cancer.
Disponibila de la 1 octombrie 2019 (Ziua Mondiala de Lupta Impotriva Cancerului la San), colectia a fost conceputa de catre un grup de designeri Vans in jurul unor valori precum incluziune, reprezentare si emancipare. 

'Stilul folosit in ilustratii contine forme simple si schite minimaliste pentru a evidentia multitudinea de culorile si siluete utilizate. Cancerul la san este o boala care afecteaza pe toata lumea, indiferent de rasa sau statut, si asta am vrut sa exprimam prin aceasta colectie.' spune unul din designerii Vans care a contribuit la colectie. 'Colaborand cu asociatia Coppafeel! incercam nu numai sa aratam cat de frumosi sunt oamenii care se confrunta cu aceasta boala, ci si cat de important este sa mergem la medic din timp pentru un simplu control.'
Colectia va fi disponibila atat in magazinele Vans Afi Cotroceni, Baneasa, ParkLake, Mega Mall, cat si online.

Articol realizat de Andreea Miclaus.