In 1979, Vans devine primul brand care sustine si promoveaza BMX-ul. Astazi, dupa 40 de ani, Vans celebreaza atat atingerea acestui grandios prag, cat si impactul acestui sport asupra culturii tinerilor, printr-o colectie de imbracaminte, incaltaminte si accesorii atat de dama, cat si de barbat.
Talpa waffle specifica brandului s-a dovedit a oferi suficienta aderenta pe pedala unui biker, devenind incaltamintea favorita a tuturor bikerilor inca de la sfarsitul anilor '70. Colectia este inspirata din reprezentatiile bikerilor pe rampele diferitelor parcari, pline de copii imbracati in culori neon si creativitatea ce este exprimata in acelasi fel si in ziua de astazi ca atunci.
Siluetele de incaltaminte folosite sunt clasicele Sk8-Hi si Era, acoperite in pattern-ul checkerboard de culoare verde, alb sau albastru navy si imbina heritage-ul Vans cu influente moderne.
Colectia este disponibila in magazinele Vans Baneasa, Afi Cotroceni, ParkLake, Mega Mall si online.
Articol realizat de Andreea Miclaus.