Celebrand diversitatea in personalitate si stil a celor care poarta Superdry, sezonul Toamna-Iarna 2019 pune in prim plan un brand inovativ si creativ. In acest sezon, linia principala a fost reunita cu liniile Sport și Snow sub un nou concept cu adevarat puternic: AW19 My Way, care a ajuns deja in Superdry Baneasa.
Imbinand aerul vintage american cu inspiratii japoneze si stilul britanic pe care il are la origini, ADN-ul brandului Superdry este despre a mixa tendinte si stiluri inca din prima zi. Mesajul noii campanii AW19 se concentreaza pe originalitate in exprimarea propriului stil si prinde viata cu ajutorul unui line-up impresionant, alcatuit din nume portretizate printr-o serie de cadre adnotate reprezentativ, interviuri si scurtmetraje, campania #SDMyWay este construita in jurul storytelling-ului si exploreaza tema individualitatii. Printre talentele uimitoare pe care linia principala a brandului Superdry a ales sa le promoveze se numara surorile gemene Amiya, care au devenit cunoscute datorita stilului lor unic Harijuku surprins in fotografii cool de strada; Amber Brown, fondatoarea comunitatii de sprijin si consiliere alopecia ‘Hair Free Life’; modelul din L.A, Presley Gerber, care este fiul lui Cindy Crawford; Hana Cross, cel mai des vazuta in public alaturi de jumatatea ei, Brooklyn Beckham si Chris Eubank JR, boxer profesionist din Marea Britanie si multiplu castigator al Organizatiei Mondiale de Box. Studiind indeaproape personalitatile contrastante ale celor 16 figuri, My Way dezvaluie sursele de inspiratie ale stilului lor dar si povestile lor personale. Oricine, oriunde, oricand, oricum – stilul nu este niciodata batut in cuie. Explorarea stilului a fost in DNA-ul tuturor inca din prima zi. Oricine ai fi, poarta-l in felul tau!
Colectie disponibila in Superdry Baneasa.
Articol realizat de Andreea Miclaus.