Contact: 0766572266

Vrei sa afli mai multe despre returnare? Contacteaza-ne la +4 0766.572.266


Conditii de returnare

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), VGeneration ofera posibilitatea clientilor de a-l returna in urmatoarele conditii:

- schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;

- recuperarea contravalorii acestuia;

- pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comanda.

Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.


Modalitati de returnare

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului.

VGeneration nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

Adresa la care pot fi expediate retururile: Calea Victoriei, nr. 63-81, cladirea I1, intrarea B2, parter, Sector 1, Bucuresti.

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat.

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de VGeneration pentru a stabili toate detaliile legate de schimbarea produsului sau returnarea contravalorii. 


Returnarea contravalorii produsului

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre VGeneration, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni:

- Virament bancar din contul VGeneration in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii);

- Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul).


Temeiul legal

Clientul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. 

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. 

Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2).

La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. 

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 11 (1, 2).

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre VGeneration in cel mult 14 de zile de la primirea returului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, VGeneration isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestuia la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face in raport cu pretul mediu al pietei practicat pentru comercializarea aceluiasi produs uzat).

La solicitarea clientului, acelasi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia.

Aceasta clauza se aplica conform O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2.

In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.


Motive pentru care VGeneration refuza returul

Deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face).   

Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 

Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.


Recomandarile VGeneration privind returnarea produselor

VGeneration isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:

- Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii VGeneration;

- VGeneration recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului;

- VGeneration recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client.